REFERENCE
Social distancing může být součástí hybridních eventů
Nutnost komunikovat a setkávat se přetrvává i v době rušení klientských konferencí, kongresů, školení, výstav i společenských akcí. Proto jsme s využitím našich technologií a dovedností připravili klientům nové možnosti pořádání jejich akcí.
Pod názvem „Hybridní event“ si můžete představit alternativní řešení, které nabízíme v době současných pandemických opatření. Jinými slovy se jedná o kombinaci živého eventu s virtuálním prostředím, kdy akce splňuje veškeré aktuální restrikce.
Účastníci, prezentující i hosti mohou být na akci přítomni osobně či je připojíme vzdáleně. Interaktivně zapojíme všechny zúčastněné, získáme jejich zpětnou vazbu a také umožníme hostům se potkávat ve virtuálních místnostech. V případě potřeby zajistíme i vzdálené multijazykové tlumočení. A pokud se bojíte o bezpečnost vašich dat, zajistíme sdílení záznamů a reportů přes zabezpečené platformy. Hybridní eventy zkrátka přizpůsobíme vašim aktuálním potřebám.
Nejen konference, školení, kongresy, firemní zasedání a další mohou být hybridní. Co třeba kulturní akce? I ty umíme zajistit vzdáleně, on-line, interaktivně a bezpečně.
Lotte Motshagen
VYZKOUŠELI JSME SOCIAL DISTANCING
My jsme si jeden takový event sami vyzkoušeli, a to v Kongresovém centru Praha při naší interně-vzdělávací akci AV Akademie 2020 začátkem května.
Kongresové centrum Praha dlouho přemýšlelo, jak pokračovat se svou aktivitou v této těžké situaci. Přivítali náš nápad vytvořit typ řešení na konferenční uspořádání, postavit další multifunkční studio a organizovat autokino na jejich parkovišti. A proto jsme za jeden týden v Kongresovém centru Praha vytvořili nové nabídky pro naše i jejich klienty. Konferenční řešení „Social Distancing“ pro uspořádání zasedání zaručí, že akce splní veškeré aktuální normy. V KCP nabízíme tři typy konferenčního uspořádání pro 30–130 účastníků v jednom sále. Stoly jsou uspořádány tak, aby účastníci konference dodržovali dvoumetrový odstup. Kongresové centrum přesně naviguje účastníky od hlavního vchodu až po vstup do sálu tak, aby dodržovali odstup a potkali se s co nejmenším počtem lidí.
Podobné konferenční řešení „Social Distancing“ nabízíme i ve spolupráci s O2 universum. Uspořádání sálu také dodržuje přísná pravidla a dvoumetrové rozestupy účastníků. Je vhodné pro firemní setkání, valnou hromadu či konferenci. O2 universum navíc disponuje dalšími velkými sály v každém patře a lze je vzájemně propojit, a tak můžeme navýšit kapacitu účastníků.