Inspirace

Potkávejme se znovu na hybridních eventech  

Světem momentálně hýbou slova jako hybridní konference, hybridní spolupráce nebo obecně hybridní event. V minulém čísle jsme se bavili o tom, že budoucnost je právě v hybridních eventech. Co to vlastně ale znamená?

Hybridní eventy se částečně pořádaly i před pandemií covidu-19, nevěnovalo se jim však tolik pozornosti. V důsledku omezení způsobených pandemií se objevuje celá řada nových formátů hybridních akcí, které přináší nové možnosti komunikace.

Hybridní event přináší mimo jiné zvýšení prodeje, zlepšení efektivity a navýšení počtu účastníků na eventech.

Hybridní eventy, na rozdíl od virtuálních, pracují s živými účastníky přímo v místě (či více místech) konání akce. Často jsou tyto pojmy zaměňovány. Potenciál hybridních eventů je ohromný, nicméně jeho plné využití vyžaduje nejen ovládnutí potřebných technologií, ale i správnou strategii pro plánování, propagaci, obsahovou přípravu i realizaci celého eventu.

Kombinace virtuálních a face-to-face meetingů poskytuje organizátorům širokou paletu možností, jak oslovit, zaujmout a inspirovat své publikum (bez ohledu na aktuální hygienická opatření).

Hybridní eventy nestavějí zdi, ale naopak mosty. Místo jednoho místa můžete akci pořádat třeba na čtyřech různých lokacích, v různých městech, v různých zemích. Kvůli restrikcím v cestování nemusíte rušit prezentaci vašeho zahraničního řečníka, pozvěte jej na meeting přímo v jeho městě!

V hybridních eventech nejsme nováčci a pomůžeme vám připravit hybridní event podle vašich představ. S námi bude váš event za jakýchkoli podmínek zajímavý, interaktivní, bez problémů a především bezpečný pro všechny účastníky.

Petra Mičkalová

Hybridní eventy poskytují přidanou hodnotu v mnoha oblastech, např.:​

rozšíření publika (na místě + vzdáleně ve skupinách + vzdáleně individuálně),

efektivnější networking,

vyšší kapacita a bezpečnost účastníků propojením několika eventů (probíhajících ve stejnou dobu v různých lokacích),

zvýšení dosahu sdělení díky více formám, kterými se může dostat k účastníkům,  

lepší monitorování aktivit účastníků (včetně zpětné vazby),

rozšířené možnosti prezentace sponzorů,

oslovení a účast i těch, kteří se osobně nemohli dostavit,

jistota uskutečnění akce i při výrazné změně podmínek pro pořádání hromadných akcí.