REFERENCE

Areál AV MEDIA EVENTS zahalený v červené

Kulturní prostředí v posledních měsících vymizelo z ulic, koncertních hal i divadel. Období, které otřáslo zábavním průmyslem, stále trvá a postupně si vážnou situaci uvědomují umělci, ale i firmy a agentury.

Kultura je potravou pro duši a lidé si ji jen tak nenechají vzít. Proto se 30. září uspořádala akce #WeMakeEvents, která má na tuto problematiku upozornit a ukázat, že bez pomoci vlády a státu se – až bude po všem – možná nebudou mít kulturní nadšenci kam vracet. 

V rámci Mezinárodního dne hnutí se tak připojilo více než 25 zemí a na podporu rozsvítilo tisíce míst červenými světly. Konaly se světelné show, promítaly se venkovní projekce a k vidění byly také umělecké instalace poukazující na zanedbávání problémů a podporu změn v průmyslu. 

zemí

míst v Praze

místa od Av Media

AV MEDIA EVENTS rozsvítila v Praze tři místa a stala se součástí hnutí, které se neslo v duchu motta „Stůjme při sobě“. Nasvíceno bylo sídlo v industriálním parku Harfa – do červené se zahalily kanceláře, ale i komín, který je pro náš areál velmi charakteristický. Díky jeho výšce byla osvětlená dominanta skvěle vidět i ze vzdálenějších míst. Zároveň v areálu náš technický tým připravil LED kontejner, kde byla akce #WeMakeEvents vysvětlována. 

Společně s Harfou se rozsvítila také partnerská místa Kongresové centrum Praha, Cubex Centrum Praha i O2 Universum. Dále jste mohli vidět v elegantním červeném hábitu budovy, které se ještě začátkem roku pravidelně otřásaly v základech. Ty bohužel v současnosti zejí prázdnotou, proto bylo i toto osvícení příjemnou změnou. Mezi budovy a instituce zapojené do hnutí patřily DOX+, Retro Music Hall, Roxy, PVA Letňany či Forum Karlín, kde byl připravený také doprovodný program a kde se o akci a jejím významu dále hovořilo a diskutovalo. 

Jen v Praze se rozsvítilo přes třicet míst a v rámci České republiky se připojila i velká spousta dalších měst, kde kultura dřímá úplně stejně jako v hlavním městě.

Eventy bezpečně a s jistotou.

V rámci oneAVteamu se připojili i kolegové z Brill AV MEDIA Polsko, kde se rozsvítily sklady. Ti, kteří neměli možnost takové podpory, přispívali na sociálních sítích a informovali veřejnost o dění akce. 

Ukázali jsme si, že v eventovém průmyslu se dokážeme i v době krize semknout a společně vytvořit jako jeden tým zážitky pro přihlížející diváky, ať už před velkými pódii, nebo pouze z oken, odkud mohli nasvícená místa pozorovat.

Lotte Motshagen

Více informací o hnutí wemakeevents